Tijdens de kennismaking met onze nieuwe klanten stellen wij vaak de vraag ‘hoe ben je bij Bol ICT terecht gekomen?’. Vaak wordt er op deze momenten een verwijzing gemaakt naar (de prestaties van) de vorige ICT-leverancier van de klant.
Wij hebben de drie belangrijkste voordelen van Bol ICT ten aanzien van andere ICT-aanbieders voor je in kaart gebracht.
Service- en klantgericht
Gebruikers bedienen en helpen wanneer zij er zelf even niet uitkomen: hierin onderscheidt Bol ICT zich van andere aanbieders. Waar je bij de grotere namen soms veel moeite moet doen om überhaupt een medewerker aan de lijn te krijgen, krijg je bij Bol ICT meteen de verantwoordelijke supportmedewerker aan de lijn.
Onze 1e, 2e én 3e lijns supportmedewerkers zitten allemaal in dezelfde ruimte en hebben een rechtstreeks telefoonnummer, zonder keuzemenu. Ook zijn zij getraind in het achterhalen van het kennisniveau van de gebruiker die op dat moment belt met een probleem. Door geen protocollen te volgen maar juist goed naar de klant te luisteren, is het probleem snel opgelost.
Security op topniveau
Wij hoeven het belang van veiligheid van je ICT-systeem en de beveiliging van alle bestanden op jouw server niet toe te lichten. Wel vertellen wij graag dat veel klanten naar ons overstappen omdat er bij de vorige leverancier regelmatig problemen waren op gebied van veiligheid.
Een van onze recente nieuwe klanten vertelde dat zij drie à vier keer per jaar overvallen werden door een grote virusuitbraak in haar server. Los van alle veiligheidsrisico’s kwamen de dagelijkse werkzaamheden tijdens deze uitbraken stil te liggen.
Onze specialisten zorgen er te allen tijde voor dat jouw systeem veilig is. Wij leveren ICT-beheer op topniveau.
Geen onverklaarbare traagheid
Een vertraging in jouw ICT-systemen zorgt voor veel ergernis bij de eindgebruiker. Daarnaast kosten de meest gangbare activiteiten zoals inloggen en bestanden openen of opslaan onnodig veel tijd.
Onze ICT-specialisten monitoren onze systemen continu op afstand. Daarnaast krijgen zij automatisch bepaalde meldingen indien er iets gebeurt dat ongebruikelijk is. Dit kunnen technische storingen zijn, bedreigingen op gebied van veiligheid en wanneer systemen trager werken dan normaal.
Vaak kunnen wij deze storingen op afstand oplossen, zonder dat de eindgebruiker hier iets van merkt.